درباره من

عکس من
تهران, سعادت آباد, Iran

۱۳۸۶ بهمن ۱۸, پنجشنبه


فراواني هاي دلتنگي

دلتنگي هاي فراوان

تقسيم تنهايي با خودت ،كاوش خودت در جستجوي خود!

مهم نيست من اينم يا آنم! ديگر بريم سوال نمي شود. ديگر به مجادله ذهن با جسمم نمي پردازم.ديگر جامعه نگري نمي كنم ، حتي براي شناخت خودم!

دوستان تسليت!!! قبليم مرد!

و تازه به دوران رسيده ام براي خود و ديگران خرج نمي كند!

نوبت خداست گويا!

بنشينم به مجادله،‌روش قديمي، قدم دوم رشدي!!!

آن كتاب تزهاي رشدي، تاليف من ،كجاست؟

نه خدا ! من جزيي از تو ام و تو جزيي از من ! اسير اين بازي نمي شوم، از آن حيله ي قديمي حرف مي زنم كه فلان و اندي سال است يا تو يا بندگانت مي بندين!

خوشحالم! با سرافرازي سر فرود آوردم و به جاي آسمانشناسي، زمين شناسي مي كنم!

به دوستي مي گفتم: بيشتر مخواهيم بدانيم تا شايد گريزي باشد براي يافته هاي قبليمان! شايد غم نخورديم!!!